reklama

Ja fakt milujem učiteľky (2)

Som normálne happy. Na vlastnej koži zisťujem, aké je skvelé tešiť sa z dieťaťa, čo nosí domov jednotky. Minulý rok som bola zúfalá z toho, ako ráno vracal po ceste do školy, s nechuťou sa prehrabával v taške a ani náhodou sa mu nepritrafilo také niečo, že by sa dobrovoľne učil… Znechutenie zo školy bolo príčinou nielen jeho ranných nevoľností ale aj mojej nechute zúčastňovať sa seansí pôsobivo nazvaných rodičovské združenie. Počúvať, ako je vaše decko nepripravené, ako sa spod obočia „drzo pozerá“, to nie nič pre rodičovské uši. Najmä ak je to isté dieťa doma ako priemerný baránok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Po tom, ako sa mu ušlo od pani učiteľky triednej po papuli za to, že sa predbehol na obede v rade, som už písala. Ono by to bolo OK, každému raz prasknú nervy, ale ja doma deti nebijem a nebude mi ho predsa otĺkať učiteľka v škole za takú kravinu. Keďže som už naozaj nevedela, čo robiť, rozhodla som sa ho preložiť na inú školu, pretože averzia pani učiteľky na moje dieťa sa stupňovala, ale tak nenápadne, že ktokoľvek nezúčastnený by povedal, že to nevadí. Ale vadí. Keď vás učiteľka pri akejkoľvek príležitosti s radosťou informuje, že opäť mu dala pokarhanie, lebo nemal úbor, alebo si zabudol pravítko, prestáva to byť dobre mienená informácia. Začína to pôsobiť ako zaujatosť. Čokoľvek urobíte, bude použité proti vám.
Môjho šiestačika som dala na jednu cirkevnú základnú školu, kam, ale iba do budovy, na osemročné gymko chodí aj stredný syn. Povedala som si, že horšie to byť nemôže. 
Môj postoj k jeho učeniu sa nezmenil. Ani on sa nezmenil. Iba badám, ako sa sám učí, nosí domov jednotky a normálne sa baví s učiteľkami. Na rodičovskom sa nehanbím, pretože je v poriadku, ba dokonca mi ho chvália. Čím to je, že niektoré učiteľky vedia pokaziť žiakom život? Ako to, že na inej škole sa pozerajú na žiakov ako na deti, nie ako na stroje? Je mi strašne smutno, keď si pomyslím, že som ho mohla dať na tú školu skôr, ale chodil tam najstarší, tak som to nechala tak. Mohol skončiť veľmi zle, znenávidieť školu, ba dokonca prepadnúť. Naschvál som ho pozorovala celý rok, ako sa bude prejavovať. Dnes nosí jednotky. A najdôležitejšie je, že ho to nesmierne teší byť dobrým. Škoda, že mnohí učitelia nevedia deti motivovať. Samko sa má vééľmi dobre... Ďakujem učiteľkám, že sú také ľudské.

Nataša Sallaiová

Nataša Sallaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som obyčajná mama, zamestnaná, trochu trafená, nezodpovedná, a totálne sebakritická. Zbožňujem mačky, psov, a vôbec všetko, čo mi dokáže svoju lásku. Lebo všetci sme tak trochu egoisti, nie? Kto by to popieral, nemal by rád sám seba! Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáfejtónymoje šibnuté rozprávkykritikaSúkromnépoviedočky

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu