reklama

Šoky a šoky

Stratilo sa nám dieťa. Peťko mal deväť rokov, a keďže bývame tridsať kilometrov od mesta, kam chodia deti do školy a my dospeláci do práce, raz sa stalo, bolo to prvý raz, že som ho nechala prespať u babky. V čase, keď mal byť Peťko už u mojej mamy, sme spokojne vyrážali na cestu domov. Volá mi mama, že Peťka niet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Sprvu som sa upokojovala, že predsa to bude len dáke meškanie. Bol treskúci mráz, január, napadli mi aj rôzne iné alternatívy. Skoro sa stmievalo. Volám mužovi, že dieťa sa kamsi stratilo. „Nerob paniku,“ vraví mi. Ale samozrejme, paniku urobil, zavolal na centrálny príjem do nemocnice, obvolal záchranky, policajné oddelenie, mestskú políciu… Voláme triednej učiteľke, či nevie, kto je jeho najlepší kamarát. Učiteľka zdesená loví v pamäti. Pátrame v zozname číslo telefónu. Nie je, ľudia v tom čase húfne rušili pevné linky. Naše dieťa ešte nemalo mobil, zdalo sa mi to prehnané v takom veku… Ubehla hodina, dve. Petríka nikde. Obchádza ma hrôza, spomínam si, čo mal oblečené, ako sa smial, ako ma vedel nahnevať a rozosmiať zároveň… Trasú sa mi ruky. Zistili sme adresu kamaráta, ktorý s Peťkom najlepšie vychádza. Upaľujeme na miesto, kde býva. V bloku je tma na schodoch, napriek mrazu sme spotení ako myši. Zvoním. Otvorí chlapček. „Áno,“ usmeje sa, „Peťo je tu.“ Naše slniečko, ako keby sa nechumelilo, vychádza z izby. „Ahoj mami, chcel som ísť ku kamarátovi, keď už ostávam spať u babky,“ usmieva sa. 
Aj ukrajinskému kaderníkovi sa minule prihodil podobný stres. Jeho bývalý asistent a kamarát mu vraj pred pár dňami na diskotéke v hlavnom meste ukradol norkový kožuch s vyšitými pytónmi za 8 000 eur a značkový šál Louis Vuitton.
Slávna celebrita s blond vlasmi sa zabávala v podniku. Paviel Rochnyak zistil, že jeho drahocenný odev nie je tam, kde ho položil. „Dostal som šok, začalo ma triasť. Poprehadzoval som všetky bundy, nevedel som, čo mám robiť. Vybehol som sa von pozrieť, či ho niekto nemá na sebe. Skoro som skolaboval,“ povedala celebrita istému bulvárnemu denníku. Chudák Paviel, chodiť v takom drahom kabáte. Veď za tie prachy sa dá kúpiť menší domček v odľahlej dedinke, so studňou a krásnym výhľadom na les… Vôbec sa mu nedivím, že sa zľakol. Ja by som asi od hrôzy stuhla na nanuk Magnum (1,12 eura)…

Nataša Sallaiová

Nataša Sallaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som obyčajná mama, zamestnaná, trochu trafená, nezodpovedná, a totálne sebakritická. Zbožňujem mačky, psov, a vôbec všetko, čo mi dokáže svoju lásku. Lebo všetci sme tak trochu egoisti, nie? Kto by to popieral, nemal by rád sám seba! Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáfejtónymoje šibnuté rozprávkykritikaSúkromnépoviedočky

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu