reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nataša Sallaiová

Nataša Sallaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som obyčajná mama, zamestnaná, trochu trafená, nezodpovedná, a totálne sebakritická. Zbožňujem mačky, psov, a vôbec všetko, čo mi dokáže svoju lásku. Lebo všetci sme tak trochu egoisti, nie? Kto by to popieral, nemal by rád sám seba! Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáfejtónymoje šibnuté rozprávkykritikaSúkromnépoviedočky

reklama

kritika

Mocipáni a makaróny

Nataša Sallaiová

Mocipáni a makaróny

Ako chlípnik Nero v starovekom Ríme si možno pripadá naša vláda, keď po hrách za dobrých pár miliónov eur prichádza s prevratným projektom rozdávania múky a cestovín chudobným… Smiešne vyznieva iniciatíva stanoviť minimálny a maximálny dôchodok a rozdávanie hladkej múky. Škatuľkovanie a život na prídel. Pane na nebi, to sa v tejto krajine nenájde normálny politik, ktorý základné zlo v tejto spoločnosti – po prvé, pomenuje, po druhé označí a po tretie zlikviduje? Prečo si naši zákonodarcovia myslia, že občanov najviac trápi nedostatok múky a cestovín v špajzovej skrini?

  • 7. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 197x
  • 7
Starci sú trápni…

Nataša Sallaiová

Starci sú trápni…

Blondýna. S priateľom. Čosi si prezerali, asi fotky v mobile. Sedeli na dvojsedadle. Autobus bol plný. Smiali sa. Bolo veľmi príjemné sa na nich pozerať. Ona pekná s dlhými vlasmi. On sympatický, obaja dobre oblečení. Zachytila som až dosť hlasno prednesené slová tej dievčiny, keď sa jej priateľ lúčil a vystupoval na zastávke: „Všetci rodičia sú trápni. Tvoji, aj moji. A vôbec, všetci starci sú trápni!“

  • 3. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 938x
  • 77
Nemeňte si peniaze na hranici!

Nataša Sallaiová

Nemeňte si peniaze na hranici!

Maďarské kúpaliská sú nádherným výsledkom snahy našich južných susedov zapôsobiť na turistov. Aj ceny sú tam celkom prijateľné - vstupné sa nedá porovnať s našimi pár aquaparkami, ktoré na Slovensku máme. A čo sa týka hygieny, je to naozaj na úrovni. V Maďarsku menia vodu každučký deň, služby sú na úrovni a vôbec, všade samý Slovák.

  • 6. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 601x
  • 24
Drahý ako… diaľnica

Nataša Sallaiová

Drahý ako… diaľnica

50 krát a dosť. Toľkokrát zasadli naši zákonodarcovia v počte plus mínus desiatky z celkového počtu 150 do mäkučkých parlamentných lavíc. Vypili sto hektolitrov minerálok, schválili pár desiatok zákonov a každý mesiac zarobili pár tisíc eur. Po poslednej slávnostnej schôdzi parlamentu sa rozbehnú všetci agitovať do zapadnutých dediniek Pánu Bohu za chrbtom a ponúkať všetko možné od modrého z neba po príspevky na kúpu nových ponožiek po doložení dokladu o opotrebovaní starých…

  • 7. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 823x
  • 6
Choďte, a uvidíte!

Nataša Sallaiová

Choďte, a uvidíte!

Všetci nadávajú na policajtov, ale stále ich máme málo. Prečo všetci múdri, poctiví a schopní ľudia nejdú pracovať do policajného zboru?

  • 30. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 044x
  • 16
reklama
Čierna diera a babrákova odmena

Nataša Sallaiová

Čierna diera a babrákova odmena

Podľa denníka Pravda dostane Štefan Nižňanský odmenu za svoju príkladnú prácu počas minulého roka. Suma 25 % z minuloročnej mzdy – teda 12 tisíc eur by potešila asi každého. Až na to, že morálne právo na odmenu vzniká pracovníkovi, ktorý si príkladne, svedomito, a hlavne úspešne vykonáva svoju prácu. Odmena – to je čosi navyše, čosi netradičné, čo zdôrazňuje prínos daného pracovníka, odmenu totiž dostáva za niečo, čo vykonal nad rámec svojich povinností. Priemerné platy manažérov na Slovensku sa pohybujú vzhľadom na pozíciu od 1500 do 2500 eur.

  • 22. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 092x
  • 7
Kto bude toľko čakať?

Nataša Sallaiová

Kto bude toľko čakať?

Priama voľba. Aj tým by sa možno dalo vyriešiť veľa dnešných problémov. Lenže nedala nám príučku tá posledná priama voľba? Čím by sme si pomohli, ak by sme volili priamo napríklad ministrov, členov predstavenstiev v sociálnej poisťovni, či predsedu najvyššieho súdu? Opäť by sme stáli pred dilemou, či tetu, ktorá povedala, že sa jej nepáčia červené tulipány, alebo uja, ktorý rozsekal vo vytržení dvere sekerou… vyberte si.

  • 23. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 821x
  • 2
Slzy mi vyšli do očí. Ale ako pomôcť?

Nataša Sallaiová

Slzy mi vyšli do očí. Ale ako pomôcť?

Neexistuje spôsob, aspoň v tento krátky moment mi žiaden nenapadol. Bola som si kúpiť niečo fajn pod zub. Ľudkovia v samoobsluhe, natrieskané.

  • 16. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 640x
  • 37
Ako s ním vydržať?

Nataša Sallaiová

Ako s ním vydržať?

Chlapi sú z Marsu. Hovorím to stále svojmu dieťaťu, ktoré prekračuje nesmelo prah dospelosti. Nesmelo preto, že je taký tichý a slušný, čo naráža na dosť tvrdý mantinel vychovanosti dnešnej mládeže.

  • 6. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 503x
  • 30
A vyprdel si ma z rodiny

Nataša Sallaiová

A vyprdel si ma z rodiny

To som si včera dala… Miesto, aby som luxovala dom, ktorý nevidel vysávač pomaly od Vianoc, pozerala som najnovšiu reality show na istej Tv. Súdna sieň. DO popukania. Dvaja ľudkovia sa chceli rozviesť. Ona tvrdila, že jej stále prdí, aj na plesoch a spoločenských podujatiach, on sa usmieval, prikyvoval a sem-tam niečo utrúsil. Že má meteorizmus.

  • 4. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 762x
  • 7
reklama
Koho ochraňujú?

Nataša Sallaiová

Koho ochraňujú?

Môže sa zdať, že tí ochrancovia ľudských práv robia medvediu službu - či už v USA alebo u nás. Tam kritizovali Busha za Guantanámo, u nás kritizujú údajné nezákonné sterilizácie rómskych žien či neľudské podmienky, v akých Rómovia na Slovensku žijú a sú diskriminovaní. Pravdu má ten,kto práve hovorí, čítala som včera v diskusii na internete od ktoréhosi diskutujúceho. Rozmýšľala som, čo je to za sprostosť, veď pravda je len jedna. Ako ju môže niekto mať v danú sekundu a potom zase nie?

  • 3. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 188x
  • 6
Červenku vraj zbili a nehryzte ruku, ktorá vás kŕmi

Nataša Sallaiová

Červenku vraj zbili a nehryzte ruku, ktorá vás kŕmi

O bulvári, zase. Nemala som vôbec včera chuť pozerať slávnu reláciu Paľba. Preto, ak niekto pozeral, môže mi napísať gro tej úžasnej reportáže, ako chlap, zlodej, viackrát súdne trestaný - teda nazvaný recidivista - sa ukájal v telke.

  • 13. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 254x
  • 29
Čo je účinnejšie?

Nataša Sallaiová

Čo je účinnejšie?

Chcieť skočiť z mosta alebo vysnívať si víkend v aquaparku? Fakt neviem, kde je hranica normálnosti. Na Slovensku je asi všetko možné. Kríza nám tlačí dušu, ale do peňaženky sa ešte nedostala. Ľudia v hypermarketoch za zbláznili. Po vianociach nech si príde aj potopa. Ministri si potrebujú renovovať hrad za miliardy, kradne sa vo veľkom, no nikoho to netrápi. Ak aj, nejaký článok sa napíše, ľudia podiskutujú… A karavána sa ťahá ďalej.

  • 22. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 016x
  • 1
Chápem chudobu

Nataša Sallaiová

Chápem chudobu

Fakt. Sama som bola niekedy v stavoch, kedy som za svoje jediné, ale o to väčšie nešťastie považovala prázdnu peňaženku. Poznám rodinu, kde nemajú elektrinu, pretože nezaplatili faktúru. Bielu rodinu.

  • 11. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 982x
  • 63
Nová šou

Nataša Sallaiová

Nová šou

Vraj: Prečo moje dieťa tak trápili? znie titulok na jednom z bulvárnych denníkov. Nová šou istej televízie, ktorá spôsobom hodnotenia i nalepenými číslami na prsiach účastníkov podozrivo evokuje Superstar, možno zaujme jednoduchšie povahy, čo sa doma pri telke nudia či zúfalo potrebujú odreagovať sa od iných problémov.

  • 2. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 872x
  • 11
reklama
Ani ja som nebola anjel, ale…

Nataša Sallaiová

Ani ja som nebola anjel, ale…

Nikto sa rodičom nerodí, ale stáva. Niekedy sa mi však pritrafí vidieť rodiča, ktorý by naozaj nemal mať žiadne deti.

  • 25. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 990x
  • 42
Som normálne prekvapená

Nataša Sallaiová

Som normálne prekvapená

Opísala som tak pred týždňom svoju skúsenosť s jednou pani pokladníčkou. Síce som sa zastrájala, že už k nej nepôjdem, ale lenivosť moja a náklonnosť k Lidlu nakoniec zvíťazili. Čuduj sa svete, menovky už tetušky nosia ohnuté dovnútra, aby sme nevideli ich meno. A tetuška G. sa mi pozdravila a už veru neprevracia očami, keď vyberám drobné.

  • 11. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 424x
  • 4
Všetko je o smere

Nataša Sallaiová

Všetko je o smere

Ale aj všetko je o ľuďoch. Jednoducho sa v smere našli takí, čo zabudli, že teľaťom boli. Vôbec netúžim naberať vidlami koalíciu, lebo mi je srdečne ukradnutá. Grciaci ostatnú grciakmi, aj keď už majú plné gágory. A chudobní a takzvaná stredná vrstva, ktorá už vlastne neexistuje, môže pomaličky skapíňať. Ale nie o tom som chcela.

  • 5. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 138x
  • 4
Tetuška Germušková, „skvelá“ pokladníčka

Nataša Sallaiová

Tetuška Germušková, „skvelá“ pokladníčka

Vybrali sme sa my do Lidla, ako zvykneme, lebo tam sú najmenšie rady, najmenej ľudí večer okolo siedmej a tiež sa sem-tam pritrafí nejaká dobrá action. Nemala som problém s predavačkami, resp. pokladníčkami. Dokonca jedna bola taká milá, že sa na nás vždy usmievala, keď sme prišli. Klasika, párky, horčica, dvadsať rožkov, tri jogurty… Asi už vedela, že máme tri deti. Na MDD nám dokonca darovala čokoládové cukríky, ktoré sme si zaslúžili len pre to, že sme stáli zákazníci.

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 286x
  • 9
Ako sa stavia jama?

Nataša Sallaiová

Ako sa stavia jama?

Ja sprostá so si myslela, že jama sa jednoducho vykope. Na fotkách z Pezinka to aj tak vyzerá. Diera. To, čo sa deje na Slovensku, nie je normálne. Ale keď na stoličku ministra životnéh prostredia zasadol taký skvelý odborník, možno by sa mali Pezinčania obrátiť na neho. Priamo.

  • 20. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu