reklama

Cilit, calgonit či coldrex

Po tom, ako som sa pobavila na blogu istého vtipného Samuela o Ivane Christovej a dala ho čítať aj kolegyni, nech sa nerehocem sama ako ťava, som sa pobavila aj včera. Zase začala Ivana rozprávať o tom, ako pri svojom zamestnaní (už viem, čo robí, strápňuje seba aj iných na spoločenských akciách, kam ju ktovie prečo stále volajú moderovať) potrebuje biely výšker. Môj malý Samko rýchlo prepol na Novu a dopovedal: a odteraz si budem s Cilit bangom vyplachovať hubu každý deň…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nataša Sallaiová

Nataša Sallaiová

Bloger 
  • Počet článkov:  109
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som obyčajná mama, zamestnaná, trochu trafená, nezodpovedná, a totálne sebakritická. Zbožňujem mačky, psov, a vôbec všetko, čo mi dokáže svoju lásku. Lebo všetci sme tak trochu egoisti, nie? Kto by to popieral, nemal by rád sám seba! Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáfejtónymoje šibnuté rozprávkykritikaSúkromnépoviedočky

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu